02 februar 2009

Strik for at holde varmen.



Pillefyret har været lidt utilbøjelig til at give ret meget mere en d 35,5 grader i kedeltemperatur fra sig i går og i nat. Det er ikke ret meget, kan jeg fortælle alle, der ikke lige er fortrolige med kedeltemperaturer og pillefyr!! Brrr...


Heldigvis kan jeg ringe til "smeden" og han kan straks fortælle, hvordan man går ind i den elektroniske styring og stiller på det! Telefonen med smeden i den ene hånd og display'et indstilles med den anden. Det ser ud til, det virker.


Indtil da sidder jeg med en kop varm te og strikker mig til varmen.

Den lille røde hue er i domino-strik. Det er altså sjovt, og en god mulighed for at bruge sine rester. I princippet kan man jo strikke alt muligt på den måde.


Kun fantasien sætter grænser, både garnstudio og Mayflower har gratis opskrifter med strømper i dominostrik - det er bare at komme i gang!

Skal også videre med dette tørklæde i silke med bort i i sari-silke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.