22 september 2009

Nu ligner det da...


det, det er - efterår. Var ude ad markvejen langs majsskoven i går - den sidste gode dag - her sidder en høne og leger gemmeleg, hundene så hende heller ikke...

De har ikke høstet endnu, og det trods kernerne er stenhårde - jeg har forsøgt mig.



de skal vel nærmest være halvrådne,
ja, jeg har ikke den helt store forstand på ensilage - ud over lugten..




men man kan mageligt gemme sig her - det når langt over mit hoved.
Nu kalder dansen og lidt yoga har jeg også bestemt mig for.
Det skal genoptages hver morgen (så så Lavendel, pas nu på, hvad du lover)
i det franske.
Jeg føler mig så godt tilpas med det, så hvorfor
jeg ikke lige tager mig sammen......
the answer, my friend....

9 kommentarer:

  1. Hvor er det synd, at majsen står og rådner på marken! Men det er dejlige billeder du har taget - af efterår. God fornøjelse med dansen! Gad vide om man kan danse mavedans til Stauning, som jeg hører lige nu ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, Madame - mavedans kan man ALTID slippe af sted med.Siddende øvelser kan dog ikke anbefales.Er det den Stauning?

    SvarSlet
  3. UF..Majs..
    Nu har vi ikke flere majs her på næsset..
    Jeg danser en majshøsteglædes dans hver dag.
    Ha`en god dag min ven.

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde, jeg scanner nu

    SvarSlet
  5. Skønne billeder du har taget. Jeg kan da godt se mig selv gå rundt lige der. Det må dufte rigtigt dejligt.

    God yoga og mavedanstid.

    Knus ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg tror de majs er helt ok, de majs man laver fodder og olie af er helt anderledes ,mere orange og helt vildt hårde. Min veninde troede engang hun havde hapset sig noget aftensmad ved en nærliggende mark hun blev slemt skuffet da majsen var kogt og "klar" fuldstændig uspiselige var de ;-)

    SvarSlet
  7. Det er dem, hehe har skam osse bidt i én - godt der ikke røg en tand. Måske rådner de ikke - bliver bare hårdere og hårdere.

    SvarSlet
  8. Kender du filmen " Signs" ?
    Jeg kommer til at tænke på den , hver gang, du eller Mette Lykke , skriver om jeres majs.
    Yoga ! Har netop i går fundet min gamle yoga bog frem og havde planer....

    SvarSlet
  9. Jeg har en cd med gode øvelser...var det noget?

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.