30 maj 2010

almindelig utilfredshed

-en omvendt syren - nå, ja nu ved jeg jo ikke det store om syrenernes trosliv, men den har lagt sig...
eller rettere, når man ikke lige har sit billedbehandlingsprogram ved hånden, så må det blive...lidt...

Lørdagen bød på det skønneste vejr, holdt et lille loppemarked...ja, der er skam effekter nok, men kunderne kneb det nu lidt med.
Men at sidde i solen og vente er skam ingen dårlig ting, især, når roen er det, man har brug for.
At folk ikke gider støve rundt og se på gamle ting, når det nu endelig er blevet lidt opholdsvejr, forstår man vel egentlig godt?
I dag regner det, så det skal ikke gentages, havde ikke ryddet alt væk, så nogle ting bliver lige rengjort  en ekstra gang.
Men jeg længes efter et par dage med stabilt vejr, ikke blæst, ikke regn, bare lunt og godt.
Ja, det var bare det jeg ville sige - hej -

PS den bærbare, den store bærbare kan vist komme hjem i dag.....

7 kommentarer:

  1. Jeg kunne da også godt tænke mig lidt bedre vejr, hvis det er...
    Det bliver da vist godt at se den bærbare igen. God søndag.

    SvarSlet
  2. jeg ville gerne have været til loppemarked på Lavendegården :-)

    SvarSlet
  3. Sig mig, havde du annonceret loppedag på Lavendelgården? Ellers kommer vi jo ikke ;o)

    SvarSlet
  4. Der var da folk til loppemarkedet på Flakhaven; men der var du måske ikke?
    Vi gik bare forbi, skulle i kunstmuseet for at se særudstillingen om Sanderumgård, som opvarmning. Efter frokost i Coockoo's Nest tog vi så ud i den nyåbnede have. Vi viftede lige så flot som Margrethe.

    SvarSlet
  5. Ja været har vært veldig opp ogn ed denne våren, men idag kan vi gled oss med solskinn og fint vær. I dag henter jeg ut hagemøblene og håper på mildere temperatur fremover.
    Jeg hadde nok kost meg på ditt loppemarked. :))

    SvarSlet
  6. En syren er smuk uanset, hvordan den vender, synes jeg. Og den dufter lige skønt!

    Skal vi ikke bestille dejligt vejr til den 5.?

    God søndag fra mig til dig :)

    SvarSlet
  7. Ja - den 5. juni bestiller vi godt vejr! Er hermed gjort!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.