08 juli 2010

Så er der bøger til salg!!!

Denne bog er udsolgt fra forlaget. Har mange specielle modeller og også genbrug af strik, valkede tasker og blomster.
Bogen er som ny.
100 kr. solgt 

Denne bog kan ikke prises nok. En af mine absolut favoritstrikkebøger.
Her er huer, tasker, nisser , vanter og sutsko - også til baby - simpelthen en skøn bog.
Som ny - også den er udsolgt fra forlaget -
100 kr. SOLGT


Mange forskellige måder at lave tasker, smykker, huer, sjaler m.m. på
bogen er som ny
75 kr.

Strikkede tørklæder, bælter, smykker, blomster sjaler m.m.
Bogen er som ny
udsolgt fra forlaget
100 kr.
Send en mail, hvis du vil eje én eller flere af disse dejligheder.




3 kommentarer:

  1. Hej Lavendel. Den der Unikastrik vil jeg da mægtigt gerne købe :-)

    Er den stadigt ledig? Jeg holder jo stadigt ferie og er slet ikke regelmæssigt på nettet, men jeg fandt søreme lige dit gode tilbud og hurra for det :-))

    Send mig en mail omkring betaling så finder vi ud af det.

    Knus og god dag
    Henriette

    SvarSlet
  2. Flotte bøker du selger her!
    Takk for hyggelig hilsen, ryggen blir sakte bedre;)
    Ha en riktig god dag, her skinner sola;) Klem fra meg;)

    SvarSlet
  3. Godt, Pia, håber det bliver HELT godt med ryggen!!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.