14 august 2010

Jylland kalder

Ja sådan en bil bli'r det næppe...
men jeg har kig på én i Jylland - alt der handles med til rimelig pris, findes i Hovedlandet, er min erfaring.
Så ind i det lånte automobil og afsted nordpå-den nye har dog så megen lighed med viste, at den er sort.
Men uden bagsæde, så man får ikke mig at se vinkende til den undrende mængde, som en vis prinsesse.
Godt det samme, jeg holder af at styre selv.
Så - nu - ska' vi lige sitte lidt, ha' en kop tår kaff',
så går det mod Jylland - måske man kan nå et par genbrugser.....


14 kommentarer:

  1. God tur. Og god lørdag.

    SvarSlet
  2. HAPPY Hunting, er spændt på hvad du ender med. Den anden kan ikke slås hvad angår rummelighed, så jeg er spændt...

    SvarSlet
  3. Næh, men rusten, nabo....den kan slås - og rystelserne, da dens affjedring ikke var helt på toppen....

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur til Jylland, og jeg er spændt på, om du kommer hjem med en ny bil :-)

    SvarSlet
  5. Held og lykke med handlen, men pas nu på jyderne:-)

    SvarSlet
  6. God tur...håber du finder det rigtige.

    SvarSlet
  7. Helt ening. Vendte netop hjem med en ny sort bil i torsdags og vi fik en god pris for vores egen også :-)

    Spændt på at se hvad du finder ud af :)

    SvarSlet
  8. Nu har jeg et par gange hjulpet min ven mekanikeren med at køre indkøbte brugte biler hjem: han gør altså de bedste handler på Sjælland, jydske biler er mere nedslidte, er hans erfaring.
    Skal du i dag købe brugt bil, f.eks. en VW, så køb den hos en Mercedesforhandler, og omvendt: fremmede mærker er i vejen, de vil bare af med de biler, de har taget som udbetaling på en ny.

    SvarSlet
  9. Kære Lone.
    Det er længe siden jeg har været her os sige hej.
    Men det er ikke gået min næse forbi at du er blevet mormor..
    Tillykke med det, jeg er sikker på du bliver en af de bedste af slagsen..
    God tur til hovedet landet..

    SvarSlet
  10. Spændende at se, hvad du finder... ;-)

    SvarSlet
  11. Jamen, hvad med barnebarnet? Skulle du ikke hellere køre øst-over?
    Tillykke med hende, forresten.

    SvarSlet
  12. Jo tak... morfar og pap-bedste var der i dag....

    SvarSlet
  13. Tillykke med barnebarnet, ja jeg har jo ikke fået skrevet på din blog i lang tid så jeg har lige kigget lidt rundt.

    God bedring med hånden og held og lykke med bilkøb.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.