18 november 2010

Jamen hvor ER dog det marked???????Jul-jul-julemarked

Flere har spurgt  - hvor er markedet....der er ikke noget i lokalavisen (Odenseomr.) - og hvem kommer??

Jeg kan kun hjælpe med det første - se her hvad en af initiativtagerne skriver:

 Fyns lækreste julemarked afholdes i det gamle røde Pakhus 16, Sverigesgade 16, 5000 Odense C d. 19. 20. og 21. november 2010.

Fredag 12-18
Lørdag 10-18
Søndag 10-18

Vi er dit kreative alternativ til den traditionelle julehandel. Her er ingen kogler på ski, nisser i tubestrik, mærkelige importvarer fra Østen, slik i mistænkeligt hidsige farver eller andet kræmmergøgl!
Til gengæld finder du unikavarer med en høj lækkerhedsfaktor, der er fremstillet med omhu og kærlighed. Små designere og kunsthåndværkere har kælet for alle detaljer i deres produkter og glæder sig til at se dig i det gamle rå pakhus som vi har pyntet op på anderledes vis. Lige til at blive inspireret af!
Skal der ligge gaver med sjæl under juletræet (der i øvrigt også kan købes her) i år, så ses vi til et marked Fyn ikke tidligere har budt på!




Det her er Pakhus 16 - det har virkelig sjæl og charme!!

Jeg håber , vi ses!!!



3 kommentarer:

  1. Det gør vi nabo, skal hente dytten og kigger ind lige over middag :o) Glæder mig til dine tubenisser

    SvarSlet
  2. Så har det været en rigtig anstrengende dag, kan jeg regne ud! Sikken en god ide :-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.