foto lånt på siden
Det gør jeg aldrig mere.
Hvad? Fortæl, fortæl...
Jo ser I. Opildnet af diverse strikkende blogdamer, mente jeg, at jeg skulle anskaffe bogen på billedet.
Og hvad gør man? Hvad gjorde jeg, som jeg aldrig gør mere?
Går direkte til butikken herself og bestiller bogen i webshoppen. OG betaler.
Nu lægger jeg i anden omgang mærke til, at de skriver levering senest 30 dage, ja 30 tænker jeg, det er jo kun en lille bog.
Samme dag - og det er den 10. maj , bestiller jeg varer i USA, de kommer efter 3 dage, og i skrivende stund, 26. maj, er min bog fra Isager endnu ikke kommet. Jeg har mailet....intet svar, jeg har ringet derop i tirsdags .... fik at vide, at de havde fået min mail ("min kollega ") , og at bogen var sendt afsted.
Mon den leveres med mulddyrekspressen??
Det er en ringe service 1) ikke at svare på mail
2) at skyde skylden på en kollega og samtidig påstå at bogen er sendt.
3) i det hele taget at være så længe om det!!
Damen, som hed Britta undskyldte sig med, at de kun var et lille firma og de havde haft så travlt!!
Men man har ikke for travlt til at have kunder.....
Eller hvad mener I?
(Jeg hidser mig nok op, fordi jeg stadig har det fordømte hold i nakken....)
efterskrift....sendte en ny brokkende mail her til morgen, jeg fik sandelig svar 8.56 fra Helga herself:
"Kære Lone,
Jeg beklager meget, at du ikke har modtaget strikkebogen. Jeg er sikker på, at Britta har sendt den, som hun siger.
Jeg vil skynde mig at videresende din mail, så vi kan få løst mysteriet!
Mange hilsner
Helga"
Hejsa - altså, jeg har prøvet nøjagtig det samme...Jeg ved ikke, hvad det er med de Isager damer, men service er altså ikke noget der ligger dem lige for. Jeg kan tit undre mig over, at de har webshops og mailadresser, når de ikke passer dem... Hmmm
SvarSletJeg var udsat for det samme da jeg bestilte min bog...men da jeg ringede derop kom bogen som en mirakel allerede dagen efter.;)
SvarSletDet er simpelthen ringe service. Jeg var godt nok også blevet lidt stram i betrækket. God bedring med nakken :)
SvarSletDet er jo rigtig dårlig reklame for dem, for der er nogen, som læser blogge!
SvarSletDe gode mennesker skyder sig selv i foden. De jager jo kunderne væk, og så kan de klage bagefter over nedgangen i salget.
SvarSletDer findes desværre alt for mange firmaer i DK med så ringe service.
God bedrng med nakken.
Det er da utrolig dårlig service - det mindste man bør gøre i sådan et tilfælde er da at reagere på klagen ikke bare skylde skylden på en anden person.....da jeg i sin tid købte min bog bestilte jeg ved Tante Grøn på nettet og havde den i postkassen dagen efter.....!!!
SvarSletGod bedring med nakken.
kh Jane
NIKS, du har helt ret, de ku som minimum reagere på din mail, og så ku du som minimum ha forsøgt at acceptere at der ville gå en hel mdr, men helt ærligt.. det er bare ikke godt nok.
SvarSletIøvrigt har jeg personligt slet ikke syntes om bogen. Jo der er fine mønstre i, og vi ved jo alle at Camomillen har nået ekstatiske højder, men dybest set er den dødkedelig at kigge i. Ikke særligt inspirerende, men måske er det bare mig..?
Jeg ønsker dig en super dag og sender knuuus
Henriette :)))
Set i bakspejlet, tror jeg osse bare, jeg blev revet med....alle strikker jo det sjal, men du har ret, Henri, det er nogle lidt mere specielle modeller...
SvarSletja, jeg prøver at sidde helt stille, for alle pludselige bevægelser med hovedet gør nas!
Det er vel nok ringe - hvis man har et firma, må der ikke gå mere end få dage, før man ekspederer en ordre. Da du rykkede, skulle de straks have sendt en ny bog.
SvarSletDa jeg bestilte en badekåbe med navn på Bella i et en-mandsfirma, kom den fire dage efter.
Håber din nakke er god igen ...
Ikke på grund af hold i nakken...... din vrede er berettiget!
SvarSletHåber din nakke snart får det bedre....og god torsdag til dig!
Ja, jeg har lige bestilt 3 bøger på amazon.com i England, der kommer besked når de afsendt, og det vil vare ca. 7 dage, skriver de, men som regel kortere!! Men Jylland er måske bagud med postforsyningen....undskyld alle I andre ovre vestpå ;-)
SvarSletKanskje de ikke forstår hvor viktig det er å få ut bestillingene.(Hvis den da ikke kommet vekk i posten)
SvarSletForstår at du blir irritert.
Jeg ønsker deg en god dag. :))
Tjah, holdningen til kunderne er vist et oldgammelt problem fra den kant. Se bare på alle problemerne med opskrifterne. Det holder nok ved, når vi alle alligevel syn's, vi skal købe alt, hvad der kommer derfra. Når kunderne er der alligevel, sker der jo ikke noget ved det. Jeg er selv een af dem, der hænger på den.
SvarSletBogen kom i dag....og var forsynet med et indstik med rettelser!!Men du har ret, Ann...vi skulle boycotte dem. ´-en af opskrifterne er iøvrigt genganger ....
SvarSlet