07 maj 2011

Taknemmelighed


En stor taknemmelighed råder i mit indre. Sidder sammen med Miri og taler om livets store spørgsmål og dagen på markedet i særdeleshed. Vi går rundt i vores mormor-retro-forklæder med applikerede radiser, ost og pølse ...lavet i en svunden tid - og fører samtaler om Livets og døden og Kreativiteten, og pludselig synes vi, at vi er lidt trætte .....sådan en dag med møder ....med dejlige mennesker, med sjove mennesker, med kreative, gavmilde mennesker er livseliksir.,
Har mødt så mange nye dejlige mennesker fra Blogland - så skønt at møde jer og udvide sin horisont og blive inspireret.....og selvfølgelig er der en verden uden for B - her gemmer der sig også dejlige kreative handlekraftige personer, så min oplevelse er indtil n u ----- det FEDESTE FORÅRSMARKED RULES!!!!+

5 kommentarer:

  1. Årh, det var dejligt at det er dejligt - gode mennesker skaber god energi. Sådan! God sidste dag, og hils Henriette?

    SvarSlet
  2. Dejligt at du havde en skøn dag. Håber din søndag bliver varm og mild:-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor lyder det godt. Hils Miri! :)

    SvarSlet
  4. Håber I får tid til at slappe af i dag, dejligt med sådan et forårsmarked:-)

    SvarSlet
  5. Jeg kom desværre ikke afsted. Nu kunne jeg jo sige at kosten var blevet væk eller andet. Men årsagen er at jeg slæber rundt på noget tungt, depression og angst, og jeg har ikke haft det særlig godt her lørdag/søndag. Har kæmpet men kunne ikke finde ud af at tage afsted. Håber vi ses en anden gang.

    Kærlige tanker fra MarianneL

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.