14 oktober 2011

At gå ...ikke i , men med hundene


Hundeskønt - damerne har ladet sig forevige på skødet af deres nye kæreste - Keeis fra Holland. Og havde det ikke været for hundene, havde jeg aldrig lært ham og hans søde kone at kende - endsige da blevet inviteret på "Sundown'er" og spisning.
For de to små selvbevidste kræ stiller sig ud til lågen og gør, når nogen tillader sig at passere (præcis som hjemme) - og en af de første dage kom Linekke og en belgisk veninde gående. Så blev jeg nødt til at fare ud og undskylde balladen....og så tog det ene ord det andet.
Hunde er en fin anledning til snak med mennesker.


Man hilser på i skøn fredsommelighed....


Et herligt mød - som førte til en drink....af den gode Vin de Sable fra Camargue....i Camargue med hundenes ejere.


Lige oppe bag os bor disse tre - samt 8 hvalpe af den største. Vi hilser hver dag!


"Mopse" er meget selskabssyg.

I dag - fredag skal intet ske. Jeg var på en laaang tur ned ad bjerget ....ja altså 350 meter er vel ikke noget særligt, men når man går af stier gennem skov og krat og ned mod floden, er det sørme noget af en strabads...især at komme OP. Men godt for bagdelen.
Måske skal jeg finde en læge, mine spytkirtler under ørene er hævet og gør ondt, ligeså kirtlerne på halsen...jeg nærmer mig fåresygelook....
Nå, "vi ser det an" - måske mandag.
Måske skal jeg ud at investere i sådan et par:


jeg har indtryk af at franskmænd går meget op i hjemmesko......
Hav en god dag -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.