13 oktober 2011

Store Badedag



Jeg elsker det....vandet.
Måtte i går en tur til Middelhavet. Her i Le Grau du Roi ved den brede smukke strand øst for byen.
En imponerende sandborg rejste sig ved siden af mit "logi".



En imponerende strandbred!


andre end jeg nyder det skam også....bare de ikke skal ret langt ud i det våde.
Jeg havde helt glemt, hvor salt Middelhavet er. Føj....der var ingen bruser...


Haha...man er sgi da helt slank - fotograferet sådan....


Ja, sådan stod han ...længe ...med sin lekture. Må have været ret interessant!
Jeg kan lige fortælle, at vandet var 20 gr. og luften....


senere på eftermiddagen i går nåede den uhyrlige højder.....ja, det var varmt altså.
Ville ønske, det var lidt mere lige fordelt.
sender varme tanker
(i forgårs var én mere end jeg i bad. Ikke så helt heldigt. I-phonen kom en tur i vaskemaskine. Det ku den ikke li. Men er tør nu.....og heldigvis havde jeg ikke nået at købe en anden, for den virker!!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.