29 november 2011

Morgengry


Morgenen trænger sig på...efter en nat med utallige opvågnener, tumler jeg ud af sengen - synet af den svagt lyserøde himmel kan godt forlige mig med det uafvendelige....jeg må op - og te'et, som Hausgård siger...

Høns og katte venter....der er en kakofoni af miauven og gokken....jeg havde nær skrevet brægen, for de katte kan virkli' lyde af noget!
Hundene danser rundt om deres madskåle... heldigvis tavse, jajaja...
Så lykkes det en af småkillingerne at slippe ind i køkkenet -
for straks at gemme sig under køkkenbordet - praktisk, når der skal gøres rent med køkken på ben - mindre praktisk, når en hvæsende småkat skal indfanges og drives ud.
Det lykkes den at vælte hundenes vandskål.....hu hej , sådan en morgen slår alle ulvetimer i småbørnsfamilier.
Og jeg har ikke engang fået kaffe endnu!!

Lavendel dukker nok op senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.