14 november 2011

Nethandel - med rabat - en rigtig go' fidus

Posten og fragtmanden har været her i dag med pakker.
Først kom posten.,
Her var det et fladjern med noget spray til.
Bestilte
Købt hos denne butik
Pris i alt: 399+119
rabat i butikken 39,-
fragt over 500kr = 0,-
rabat ved cashback  41,44

jeg betalte 518,- og får senere de 41,44   altså i alt 80,44 rabat.

jeg bestilte det den 11/11 - altså i fredags, og det er sendt fra Sverige.

Så kom fragtmanden

Støvler fra denne butik 

Pris: 670,-
fri fragt og lovet levering på 5 dage.
Bestilte 9/11, modtog 14/11
det er sendt fra lager i Frankrig.

Rabat hos cashback  44,82
dem modtager jeg senere.

Det er fedt at opspare penge på denne måde, det er fin og hurtig levering, og man har mulighed for at vælge mellem 119 forskellige butikker.

Jeg bor jo i Udkantsdanmark, så bare en tur til Odense 2x30 km koster diesel - og parkering samt tid.
Her kan jeg sidde i ro og mag og vælge ud, mens jeg drikker en kop tår kaff'.
Det er sgu da smart.
(og selvfølgelig er der returret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.