22 november 2011

Tåge ude og inde


Efter nogle dage, hvor bare det at komme ud af sengen var en pinsel, lysner det nu lidt....snot og slim er en smule på retur, ikke at jeg kan smage min mad, men hosten er for aftagende.
en drøj omgang  - og midt i det hele måtte jeg i lørdags begive mig ud efter juleanden! Sådan en kan man ikke lade gå fra sig. Allerede havde de udsolgt af kalkuner!
Så afsted mod Allégården og ænderne. Jeg måtte stå i kø i butikken....men det gik. Hjem igen og hvile ud.


En halv allé har man på stedet - af de stynede popler - eller støvede bobler, som jeg kaldte dem som lille.


En lille hest så undrende på opbuddet af biler og mennesker.
Eller? For hvem ved, hvad en hest tænker?

God tirsdag - dyrene smider med deres madskåle nu, de antyder vist et eller andet....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.