07 november 2011

Vindue på plads - og besøg af en gammel kending


Et nyt vindue kom endelig på plads-
Lavenergi --
Til at åbne med én hånd --
Hvidmalet--
Samme stil som de øvrig i stuen--

Så nu er alle vinduer i stueetagen fornyet. Dejligt. En tak til Svoger...de sidste lister og fugning har han generøst overladt til mig.


Det går så langsomt fremad med valmuevanten. Ind imellem tænker jeg på at lave den til fingerløse handsker...dovenkrop! Nu hvor jeg er kommet så langt, tror jeg nu ikke, jeg falder for fristelsen.

Og besøg af en gammel kending

Fy-Fasan!
-og det er godt nok ham - hvilke andre fasaner ville komme hen og kigge ind ad din køkkendør?
En velsignet novembermandag til jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.