08 december 2011

Planer.....og ændringer

eksempel på synkronsovning

Der sad jeg så og gassede mig forleden på bænken,  havde lige skrevet i bloggen om en hel dag uden at skulle noget som helst, da telefonen ringede.....
Min datter. Syg og elendig....det hører man vel som mor allerede på det første "hej, mor" og ja....hun havde influenza og Violen havde lungebetændelse og var helt umulig.....og ikke til at passe, Farmand på sit arbejde...og hvad gør man så som mor? - jeg kommer-, sagde jeg, greb noget kluns, tandbørsten og hundene, og så var kursen sat mod Bjergskoven.
Klokken var lidt over 11, da jeg trådte ind i det lille hus og op på førstesalen efter...Violen...lidt klatøjet, men synligt oplivet ved at se......hundene.
Så gik dagen med tøsen og pasning af den syge mor, som mest af alt bare trængte til søvn.
Nu  er jeg hjemme igen, en hel lang dag at bruge som det passer mig....
Måske, hvem ved....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.