26 januar 2012

Pilleri


Som - i perioder - begejstret pilefletter, ved man jo nok, at juletræer ikke bare smides væk..
Således havde den fornuftige Lavendel hele 3 generationer af træer opmagasineret...udenfor.
Henslængt op ad mirabellerne...ja, de må lægge krop til mangt og meget.
Jeg tog dem lidt nøjere i øjesyn...de havde næsten smidt barken af sig selv.

Da jeg er overbevist om, at pil - det bliver det ikke til før engang i sommer, har jeg andre planer med skidtet.

der skal bare pilles lidt...bark af.

Husker I i barndommens dage - højt lød det over vore uskyldige hoveder i tide og utide:"Ikke pille!"
Nu har jeg chancen for oprejsning - af med barken, så det fine lyse træ....her er basis for mangen en lille knage eller.....noget

aut.pilfinger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.