22 august 2012

Den forkætrede bydel






Og, ja - det ER Vollsmose i det østlige Odense.


9 kommentarer:

  1. Sådan har jeg aldrig set Vollsmose før. Det er anderledes skønne billeder, end dem jeg lige kan fremmane for mit indre blik.

    Men alt er jo heller ikke sort og hvidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er den smukkeste natur og et kæmpestort område med stier m.m. som I ser, men ikke mange (tør?) færdes der...

      Slet
  2. Når du skriver det, så passer det jo nok, men jeg får heller ikke den slags 'idylleriske' billeder på nethinden, når nogen nævner Vollsmose.

    Man kan så spørge sig selv, hvorfor der ikke er en hel masse mennesker ude og nyde naturen. Men det tør de vel ikke? På den anden side; du turde jo :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender området fra gamle dage...jeg har gået i gymnasiet ikke langt fra, og vi brugte meget at sætte os ud "i mosen" og læse til eksamen om sommeren...har også boet der, før det blev slemt...

      Slet
  3. Tak, tak, tak..... Jeg blev faktisk så ked af det, da jeg så nogen skrækkelige klip i aftes. De unge mænd har også været nogens lille solstråle engang. Hvor gik det galt?

    SvarSlet
  4. Det havde jeg ikke lige forestillet mig om Voll(d)smose - at det også ser sådan ud - resten af DK har nok et billede af trøstesløs beton, mon ikke?
    Jeg håber virkelig, at 'nogen' kan gøre 'noget' for at få kål på de uheldigste af elementerne derude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den rene idyl....en skam der ikke skønnes på den :-) jeg tror jeg skal ud og tage nogen flere fotos derude.

      Slet
  5. Tak for en anden vinkel på Vollsmose. Flotte billeder!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.