27 januar 2013

Glædelig søndag


Når man ufrivilligt får en karrusseltur i Livets store tivoli....
Når vandet vender tilbage i hanerne
Når opvaske- og vaskemaskinen kører, og man selv sidder nybadet,
kaffen står og trækker i en rengjort kaffekande....
så er det da bare en dag af de gode....
ovenikøbet er det tøvejr :-)

SÅ kender taknemmeligheden ingen grænser - tak til Svoger og Nevø, der muliggjorde denne glæde!


- ja, hvad han synger, forstår jeg ikke, men glæden når mig alligevel - og måske også jer derude-
med ønsket om en dejlig søndag!




7 kommentarer:

  1. Det skal nok blive en skøn søndag ;)

    Yt

    SvarSlet
  2. Må du få den bedste søndag :-)

    SvarSlet
  3. Jeg håber, at din søndag må blive præcis som Lavendel ønsker det.

    SvarSlet
  4. Håber at du må få en rigtig god søndag.
    Og Rasmus.... Ja jeg forstår heller ikke et kvæk, men man kan kun blive glad af hans musik :O)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  5. Lige nu har jeg bruge for glæde...... bare det at læse om det....TAK!

    Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  6. Sikke mange gode ting på en søndag :-)
    Knus

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.