05 juni 2013

Nydning


De sidste dages fine vejr har lokket mig til stranden - og vandet . Skønt er det at traske op gennem Storskoven og ad den støvede vej til diget og trappen.... ramsløgene blomstrer nu - en næsten bedøvende lugt udsender de...ja LUGT...
Næste hold spiseligt er på vej - herover strandløg i knop..


det sædvanlige sted...fine sten og et ventende håndklæde....jo vel var jeg da "i"- til schnauzernes store harme...et lille nap fik jeg i armen af Storehunden...


De er just nyklippede - og så går man da slet ikke i det våde element!


Vel hjemme igen kunne jeg nyde de første roser - Aïcha, Frühlingsduft, Maigold og Hårslev.


5 kommentarer:

  1. Sjovt, at storehunden ikke synes at mor skal gå ud i bølgerne. Var det lækkert eller hundekoldt?

    SvarSlet
  2. Godt den passer på dig ;0))

    SvarSlet
  3. Jeg holder med hundene...., tror jeg nok,
    Dejligt med roser. Lidt forsinkelse gør jo, at de nydes endnu mere nu.

    SvarSlet
  4. Ikke just vandhunde du har ;-) Men jeg holder med dem; det må da være alt for koldt? Forresten, du er jo vinterbader, er du ikk'?

    SvarSlet
  5. Gys... Jeg tror altså, at jeg var kommet til at glemme håndklæde, som jeg måtte blive på land. Bare sådan tilfældigt.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.