17 juni 2013

Strikkecamp




Nøøøjj, for anden gang i Korsør på camping - i lejet vogn...masser af strikkere - og" gensyn med vennerne".
Ovenover ses de ret berømte norske strikkeguruer...Arne og Carlos, som jeg overfaldt og bad om et foto...med mine strikdukker. Det tog de meget pænt, den ene af dem havde endda rosende ord til dukkepigerne -

- ja, hvo intet vover...de var søde og hyggelige og ganske nede på jorden trods tv og berømmelse i strikkeverdenen.


Man blev selv "taget af" - de var hyggelige dage.


"Hun" var her også - spændende "kuffertshow" ved Charlotte Kaae.

Ind imellem var vejret rigtig træls...men hvem bryder sig om det, når 1) man opholder sig i det store udstillingstelt det meste af tiden
2) Man har fortelt
Lørdag aften en guddommelig buffet...uhmmm...


Kirsten er absolut ikke vild med at blive fotograferet midt i maden....laks og hollandaise til en starter...
nu er vejret rigtig skønt, vi sidder i en pavillion med glas - og udsigt ud over Storebælt.



tidligere den eftermiddag blev vi overrasket af både torden, voldsomt regnskyl og megahagl....

Nu er jeg hjemme...og træt træt træt - men hilste på og mødte SÅ mange søde mennesker i løbet af weekenden. Tak skal I have.


13 kommentarer:

  1. Det ser da bare så skønt ud. Og dejligt med billeder af indtil flere "strikkekendisser", - endda af "hende selv". Lidt misundelig kan man godt blive her i Østjylland.

    SvarSlet
  2. Hvor ser du bare dejlig ud :-) Skønt med sådan et stævne

    SvarSlet
  3. Ja der blev strikket på de danske campingpladser. Skønt at det kan lade sig gøre at fylde to på samme weekend med strikkeglade kvinder.

    SvarSlet
  4. Det var så dejligt at få en stor krammer af dig. TAK.

    SvarSlet
  5. Ha ha, det var vist mere fordi, jeg var ved at blive kvalt i fisken. Tak for en skøn weekend i godt, bla. i vores hyggelige FORTELT ;-)
    Jeg glæder mig allerede til næste år, godt vi har reserveret Hobby'en.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Ih altså, jeg ville gerne have været der, og Susanne forsøgte da også at lokke, men jeg nænnede ikke at tvangsindlægge John til et par timers offentlig strikning.
    Ku' ellers have været hyggeligt at hilse på dig igen :-)

    SvarSlet
  7. Sikke en weekend......der ville man godt have været med...trods vejret!

    SvarSlet
  8. Lyder som en ovenud skøn week-end. Jeg har planer for næste år, så måske-

    Tak for dejlige billeder derfra.

    kh. Lis

    SvarSlet
  9. Det maa have vaeret spaendende og ret berigende. Hyggelige billeder.

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Jeg fik skrevet noget vrøvl, så vi prøver igen....
    Hvor ser det ud til at have været en dejlig festival. Jeg ville nok gå fuldstændig amok i garnkøb m.v. under sådan en festival. Men da du er selvforsynende, går jeg ud fra, at du sagtens kan holde dig på måtten.

    SvarSlet
  12. åh hvor ville jeg gerne have været der..

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.