22 oktober 2014

Hjemmestrik



Den lille sømandsdragt, jeg kreérede i julen sidste år har spredte sig. Jeg har solgt et par opskrifter, ja, det er jo ingen herregård, men dejligt, når nogen kan lide det, man laver. Barnebarnet, den lille Ville er for længst vokset ud af den, måske, han skal have en større, i tiden, hvor han kravlede, var ren alpacablanding nu ikke det mest holdbare.
Har mange projekter - alt for mange i tankerne, men ! Jeg skriver ned.
Alle ideer kommer på prent.
Har lige nu flg: vendestrik-bolero til mor og datter

Siddehest, hæklet

Adskillige pulsvarmere

En sildebensmønstret trøje til de små...

Og lige nu bøvler jeg med at blogge fra iPad ....
Derfor ikke flere fotos.

Hav den dejligste dag.

1 kommentar:

  1. Mon du er kommet hjem igen? Du er skrap til at strikke, når du selv kan kreere opskrifter. Godt du får noteret strikketankerne og strikkegangen ned. God dag til dig også :-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.