19 februar 2017

Søndagssysler


Søndag i sol er det ikke.
Men stille og roligt er morgnerne blevet lysere, når vi vågner.
Ja, vi er både hundene og mig.....men også min nye livsledsager, Monsieur kaldet, 
Det er fint at vågne og grine sammen med nogen.


Så står man op.
Kaffen er næsten klar, og der læses avis og strikkes.
I dag skal der læses over på nogle opskrifter, der skal udgives.
Woolspire.dk og Garnhimlen sælger mine kreationer, det er jeg da lidt stolt af - og glad for.



 
Modellen jeg er i gang med, er en voksenudgave af Augusta.
Den kan fås her

Jeg er helt ubeskedent ret glad for bladmønstret i ryggen.
Men der er jo forskel på en str lille og en str mormor.
Så har man foretaget lidt indkøb....også sjovere, når der er én, der slæber poserne!


 Monsieur forsøger sig i dag med portvinssauce....en heeeel flaske ( på nær en lille spids til mig)!
Den skal ledsage et par rib eyes i aften.
Uhmmmmm....

                   






4 kommentarer:

  1. Dejligt at du har fundet en livsledsager, og at han oveni købet kan lave mad :)

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget så hyggeligt, og jeg bliver helt, tror man kan kalde det hjertevarm, når min mand, som nu, er ved at forberede aftensmad til os, nusser og skramler med gryder og skåle

    SvarSlet
  3. Det lyder super-dejligt!! Ønsker dig en skøn søndag aften! ❤️

    SvarSlet
  4. Ja, aftenen var som altid- dejlig.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.