23 februar 2017

Sne på vej? Ellers tak!




Fandt en gammel, godt forvasket trøje af Violens frem. Har egentlig aldrig finpudset dén opskrift.
Det sker så nu.
Flere farvekombinationer er fundet frem, og så går det ellers derudaf, mens jeg flittigt (!)noterer.

Tænker at lave den igen i næsten samme garn, en uld/bomuld-kvalitet, og her vil jeg bruge Lille Lerke fra Dalegarn, dejlig blødt, varmt og langt fra at kradse.


Her er nogle forslag, ved ikke rigtigt endnu, om det holder.
De tre til højre er i den luksuriøse ende - silke og Alpakka, men det er samtidig så skønt at strikke af.
Og at have på!


Har altid været så forelsket i de nordiske stjernemønstre, så her kommer endnu en model....
med stjerner.
Det kan jeg sidde og sysle med, mens vi venter på sneen.
Nej, vel? Det gider jeg nemlig ikke. Lige før det bliver marts, det ligner ikke nowet!

Er så heller ikke sikkert, her, så tæt på vandet er vi ofte så heldige at det farer forbi.

Vi ser.....hav en god torsdag!




2 kommentarer:

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.