18 august 2009

Det må I se!! Nyt garn i DK.

Se det, mærk det, og end med at købe det!
her
Jeg har jo hidtil haft Filcolanas "Indiecita" alpaca og er rigtig glad for den.
Men
Nu har Mayflower også fået sin alpaca, endda babyalpaca, egentlig ikke er specielt beregnet til babyer, men derimod lavet af uld fra små /unge alpacaer og særlig blød.
Den er lidt dyrere end den anden, men jeg regner med at kunne holde en god lav pris på den.
Jeg har allerede bestilt flere farver, men den er så ny, at de ikke engang har fået farvekort til den endnu. Jeg regner med en pris på omkring 30 kroner for 50 g. Den har en løbelængde på 170m/50g og strikkes på p3, med en strikkefasthed på 29x36 (b x h) altså 10 x 10 cm.
Jeg tror det bliver en succes.

Datteren med babyalpaca.

6 kommentarer:

  1. Nåår hvor er en sådan babyalpaca dog nuttet :-)
    Spændende med det garn.........
    Det kribler i fingrene efter at mærke det...

    SvarSlet
  2. Den så bare herlig, myk og deilig ut;)

    SvarSlet
  3. Alle mine 'gramse-gener' er nu aktiveret - det garn ser da bare for lækkert ud. Glæder mig til at undersøge det nærmere - er helt vild med alpaca, forstås :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  4. Hvor er den dog sød den babyalpaca sådan en får man da lyst til at få på ;)

    Er spændt på at se farverne på garnet :
    Knus

    SvarSlet
  5. Ja, spændende og selvfølglig en smuk smuk farve, du viser ;-)

    SvarSlet
  6. Garnet ser både bløtt og spennende ut. c,")

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.