05 november 2009

Det Supersofte garn - 38 kr pr 100g - vask selv-



Jeg har spekuleret på, om jeg skulle vaske og gøre ved, inden jeg solgte det i butikken. Det indeholder jo rester af spindeolie, men er kommet til det resultat at det vil jeg ikke. Og derfor sælges det billigere - så nu får du det for 38 kr for 100g - eller så mange gram der nu ønskes.
Jeg har efterhånden en del farver og også i arantykkelse ( til p 4) , så køb nu endelig hjem til vinterens strikkerier. Det er faktisk nemt at vaske FØR man strikker, hvis man ikke bryder sig om at det føles lidt anderledes. Put hele nøglet i en strømpe og ind på uldprogrammet, du plejer at bruge - i min maksine er der et specielt håndvask-program, som jeg bruger.
se garnet i biksen

2 kommentarer:

  1. Der var jeg lige lidt sløv...VELKOMMEN hjem igen, Lone :-))).
    Det er nogle lokkende tilbud, du holder dig for tiden :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. tttttttttak, Gittemay, ja der skal da gang i hjulene igen, når man har ligget og fedet sig en hel måned i det varme franske!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.