10 april 2010

Nu sker det...


Asparges på vej - er det ikke dejligt?


11 kommentarer:

  1. Er det asparges? Jeg synes det ligner jordbær :-) God appetit.

    Mon ikke jeg burde gå ud og lægge de små læggeløg, som jeg købte i går?

    SvarSlet
  2. Dejlige hjemmedyrkede asparges er jordguld. Hvor skønt de er på vej

    SvarSlet
  3. Jo, dét er over dejligt og ganske vidunderligt !
    Jeg har fået aspargs med min grøntkasse og glæder mig til at nyde dem( selv om de ikke er danske:-) )

    SvarSlet
  4. Det må være skønt med egne asparges ;-)

    SvarSlet
  5. Da jeg flyttede herop, satte jeg asparges og har fået sat nye hvert år. De giver jo først noget efter 2-3 år, men jeg er glad for at jeg gjorde det....
    Donald...her dyrker vi det, der vil gro ...kunne ikke nænne at fjerne planten..

    SvarSlet
  6. Herlig syn å se.
    Takk for fine kommentarer, du kan bare gled deg til ditt lille barnebarn kommer. De er liksom verdens skjønneste. :))

    SvarSlet
  7. Hold da op...jeg troede også lige, det var jordbær :-))). Så gad jeg da godt lige vide, hvad det er i min have - for jeg har noget, der ligner mistænkeligt meget :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  8. Friske asparges,- uhm. Jo det er dejligt, at det hele spirer og gror omkring os lige nu.

    SvarSlet
  9. Gittemay---det er både jordbær OG den hvide tingest - asparges!

    SvarSlet
  10. Både asparges, jordbær og muslinger, sikke en rigdom :-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.