05 august 2010

Hva' si'r I så?
Hvis ikke den er ......hm...anderledes..

På vej rundt i haven i går passerede jeg dette lille Guldborgæble,

og af og til er der ikke langt fra tanke til handling -uhm, årets første...


får da også nørklet noget..
her er det roser -
til weekendens store event -
hårpynt og brocher.
Det er egentlig sjovt at lave.






Har lavet rosensalt - det dufter godt - og bruges - ja, hvor man ellers bruger salt.
Det værste for mig er at begrænse mig...ikke at realisere alle 1000 ideer på én gang og medbringe det hele - kan ikke slæbe det, og der vil ikke være plads...
hører du efter, Lavendel...Lavendel???

10 kommentarer:

  1. Hvor det dog ærger mig, at jeg bor i den anden ende af Danmark, ville gerne besøge den der festival, ikke fordi jeg er specielt rosen- interesseret, undskyld - men det kunne være spændende! Og have set, HVOR meget du har med!
    God festival - der kommer nok en beskrivelse og et par billeder

    SvarSlet
  2. Ja, det kan du være helt sikker på - må huske at lade op...også kameraet.

    SvarSlet
  3. Det lyder til en herlig festival :)

    God festival til dig og alle de som kommer!

    SvarSlet
  4. Fine bilder og eplet så fantastisk ut. :))

    SvarSlet
  5. Dejlig billeder, Lone - ha' en rigtig god festival!

    SvarSlet
  6. ser super skønt ud dit æble. Mine er langt fra modne, vi har filipa og aroma. Det bliver vist først til september. :-)

    SvarSlet
  7. Jeg spiste det først store Transp Blanche i dag -uhm, siger jeg bare!

    SvarSlet
  8. Her har Trans'sen drysset et stykke tid; man skal sør'me være på stikkerne, inden de bliver melede.
    Men hesten er da heldigvis ligeglad, den er vist ved at være træt af de andre sorter, der har holdt fra i fjor, de sidste røg ud i dag.

    SvarSlet
  9. Jeg har tyndet ud i mine, så jeg er på stikkerne...de er jo ikke så gamle, så jeg nyder de få, der er!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.