01 marts 2011

Nu kan jeg holde varmen...


Efter at have været hos min far, som var så dårlig, at han i stedet for at gå til to undersøgelser blev indlagt med henblik på blodtransfusion, trængte jeg til at slappe lidt af. Og hvad er bedre end en tur i genbrugsen...ja, nu har jeg underholdt en del med alle mine scoop her på det sidstem og med fare for at trætte jer, kære venner, viser jeg alligevel det sidste nye fund - en sælskindsjakke. Pris 300 kr. - jeg gad slet ikke engang prutte om prisen, er den ikke flot? Den er fra Royal Greenland, så det er spisesæl, hvilket gør, at jeg kan få mig til at promenere med den. I øvrigt - brugt pels er vel ok?
Den passer perfekt, selv ærmerne er ikke for lange. Og den har lommer, meget vigtigt....


Så lige en ny....hos Addsbøll - fra 7000kr.....og min er pænere i snittet. Hopla, vi lever!
Så - nu hvor foråret lader vente på sig, vil jeg gå ud ad markvejen ....i pels. En vis stil  har man dog trods alt her i Udkantsdanmark.

12 kommentarer:

  1. Det er et fund.. tillykke med den.. Det er et genialt stykke overtøj, når det er koldt og blæsende.. :-)

    SvarSlet
  2. Den virker...er afprøvet i plovfuren :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot og det var da også en rigtig god pris..håber den kan varme dig de næste par år.;)

    SvarSlet
  4. wauw hvor har du været heldig med dit fund :).... bare lidt misundelig.... håber alt vel med din far
    kh♥

    SvarSlet
  5. Du er da en lykkens pamjulefis, at finde sådan et lækkert stykke overtøj. Og så til den pris! Sådan en tur i "genbrugsen" er guld værd. Sender de bedste ønsker til både dig og din far fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde hilsner, jeg tror han kommer hjem i morgen..

    SvarSlet
  7. Tillykke med pelsen. hvor har du været heldig.

    SvarSlet
  8. ja, det er mærkeligt, nogen har led med gode loppefund, jeg finder aldrig et eneste. Den er flot og kulden er ikke forbi endnu.

    SvarSlet
  9. WOW - tillykke med den skønne sag - der er overtøj til mange år i den.
    Nej, det er tider, hvor der bare ikke skal prides, det ville nærmest være tyveri *SS*.

    SvarSlet
  10. Et rigtigt scoop :)
    Tror faktisk at den eneste pels, bortset fra rulamen i mine unge dag, jeg ville kunne tage på og vise mig med i al offenlighed er en sælskindspels:)
    Rigtig god fornøjelse med kulden;0)))

    SvarSlet
  11. Du må gerne gå med din pels :-D
    Nyd den, for den er flot.
    Du skal bare ikke tage den på til England, så bliver du meget upopulær...

    SvarSlet
  12. Måske det er anderledes lige med søl i DK, fordi vi har været knyttet til Grønland og fulgt med i sagen.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.