01 marts 2011

Villy på nye eventyr... 3 udsendelser mere!!


Af og til falder jeg ned foran tossen kl. 19 for at se mere eller mindre sjove, pinlige eller totalt ude i hampen programmer, hvor "kendte" laver mad til hinanden.....og en kok kommenterer...ikke altid har det været godt fjernsyn, slet -slet ikke!! Men i går

4 danskere - denne gang vil jeg vove den påstand at de var kendte - Villy,Helveg, Gintberg og Hjortshøj...en sært sammensat kvartet - Gintberg var dagens rejseleder og havde sat de andre stævne i Kastup klokken 05 - der skulle dælme opleves noget. Målet var Skt. Petersborg ----- og ja - der blev oplevet. Dagens tema var KULDEN, og jeg skal da lige love for, at den fik de hilst på. Jeg skal undlade at komme nærmere ind på aktiviteterne, men noget af det gik ud på at lade sig slæbe efter en snescooter ....på ski....hvilket selv den efterhånden 72-årige Niels H. gennemførte i stor stil. Værre var det med Hjortshøj, eftersom han havde lovet sig selv ALDRIG at lade sig iføre brædder under fødderne, så han satte sig  baglæns bag på en scooter og udførte ellers øvelsen i stor stil.
Senere skulle 3 af dem ud for at finde egnede hovedbeklædninger...her ses Villy med noget, der nok kommer tæt på hans drøm om en hue..(de måtte lige først afmontere hammer og segl)....


Niels H. i den mere noble model...man havde ikke en strikhue, som han ellers havde ønsket...
Alt imens havde Gintberg sørget for mad...Stroganoff, som efter sigende stammer fra byen - indtaget på tagterrasse....i mange graders kulde...

Med de 4 herrer samlet fløj det gennem luften med spas og sjove bemærkninger...det er på P5 - og det er sjovt. Det var så dagens commecial.
Tilføjelse...det sendes hver aften i denne uge, så alle 4 er dagens rejseledere, så I kan nå det endnu

6 kommentarer:

  1. Aij, jeg er gået glip af noget - det lyder vel nok underholdende :-)
    P5, på tv???

    SvarSlet
  2. Det lyder sgu da meget sjovt. Det ville jeg gerne have set. Så tak for festligt sammendrag! :)

    Med hensyn til olien ... så er det med den, som med alt andet her i livet. Det gælder om at finde sin egen opskrift. Og den du har er helt sikkert ligeså god, hvis den virker på dig ... og sikkert også billigere ja! ;)

    God forårsdag! (Det er lidt koldt derude) ...

    SvarSlet
  3. Oh-ja, jeg så noget foromtale og det må være interessant at se verden sammen med Gintberg. Du har vist lidt for mange dobbelt-W'er med i stavemåderne, og det wirker lidt forwirrende, når man overvejer, om du omtaler en anden Helweg end ham Helveg, der er politiker og om du måske skulle have mødt Willy Brandt.

    SvarSlet
  4. Ja, det der med bl.a. CSI hele tiden :-)
    ok tak for oplysning...
    og Donald - vi bringer en rettelse...

    SvarSlet
  5. Det lyder underholdende, det ville jeg godt ha set.
    Til gengæld kan jeg ikke se dine billeder. Er det kun min computer der har et problem?
    Men billeder eller ej, så ønsker jeg dig en god dag:-)

    SvarSlet
  6. Øv den udsendelse gik jeg glip af.. vil holde lidt øje i fremtiden.. :-)
    God dag til dig på yndlingsøen.. :-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.