23 april 2011

Bøgen


Når ting ses på denne måde......

Glædelig Påske.

12 kommentarer:

  1. Uha ja;)

    God påske til dig.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. ...er der så smukt og højt til himlen, at man bliver helt svimmel af glæde :)
    God lørdag

    SvarSlet
  3. Hvor skønt, vi venter stadig på at bøgen tar' springet her i skoven.. :-)

    SvarSlet
  4. Det er mit eget fynske bøgetræ...og DET skal ikke beskæres!

    SvarSlet
  5. I Maj ( april) kukker gøgen og ud springer bøgen :-)

    SvarSlet
  6. Smukt - og selvfølgelig skal dit bøgetræ ikke beskæres. Det skal fylde og brede sig :)

    SvarSlet
  7. kuk kuk falleraaa - tak skal I haaa'

    SvarSlet
  8. Nådada - jeg kan se at min radius er alt for lille, jeg må afsted på skovtur!

    SvarSlet
  9. Billedet er nu taget nede i haven, Donald, men skoven byder jo på mange flere...

    SvarSlet
  10. Billedet er nu taget nede i haven, Donald, men skoven byder jo på mange flere...

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.