05 juli 2011

Sejr over teknikken



So far.....har jeg fået startet den nye bærbare op, fået downloaded flere programmer + virusprogram.
Jeg har sikkerhedskopieret til ekstern harddisk, sønnen ville være stolt af mig, tror jeg.
Billedet ovenover har intet med dagens tekst at gøre - det er fra Søsters hjem....der tørres hundelegetøj,  idet Cairnterrieren aka Parkbetjenten ynder at slæbe det hele ud.....og ikke ind, når det regner. Så der er rotter- ikke på loftet, men på muren.
Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal lægge mine fotos her på disken, eller lægge dem ud på nettet. Det sidste selvfølgelig fint, hvis denne går ned, men den dag nettet bryder sammen???
Kan selvfølgelig også lægge dem i kopi på ekstern disk.
Ja, der er mange spørgsmål at tage stilling til.
Ligeså min mail - skal jeg fortsat have den her på - eller skaffe mig en gmail? Ja, det går dagen jo nok med
 at spekulere over.

11 kommentarer:

  1. Det fine ved dig er, at du ikke giver op. Du siger ikke "det kan jeg ikke", du gør - og har ofte succes. Godt gået Nabo! Og nettet bryder lige så lidt sammen, som YK2 ikke skete i 2000 :o)

    SvarSlet
  2. Ja, der er mange ting at tage stilling til, og sønnen ville helt sikkert være stolt af sin mor og glædesig over at hun har hørt lidt efter :)

    SvarSlet
  3. Ja, hmmm, jeg arbejder videre1

    SvarSlet
  4. Blæse være med, hvad dagen går med, når bare den går godt.

    SvarSlet
  5. Du er sej....... Jeg satte mig på gulvet i søndags og begyndet at græde, fordi min skærm var stået af... Orkede bare ikke at skulle ud og købe en ny.....

    Min nabo hørte min nød og kom styrtene og satte en skærm op for mig........ Fnis... følte mig godt nok ynkelig...

    Jeg har mine billede både på nettet og en ekstern og på cder... Ja .. livrem og seler + lidt til det er mig........... hihihi

    Ønsker dig en dejlig dag...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. Ja, en computer en rigtig tidsrøver, nu har jeg siddet her i 3 timer.
    Ja, antivirus må ikke undværes.
    :)

    SvarSlet
  7. Computer ER tidsrøvere, men jeg ville ikke undvære. Jeg bruger selv gmail - har tidligere haft en SOL-konto, som gav en masse udfordringer. Gmail er god og stabil efter min mening :-) Have a nice day.

    SvarSlet
  8. Har skam været lidt ude....og spise moreller og gå tur, men det trækker voldsomt.

    SvarSlet
  9. Ja der er mange beslutninger at tage..
    Jeg har mine billeder på 2 pc'er og 2 eksterne harddiske.. jeg er lidt hys med at kunne få fat i dem hvis der skulle ske noget. Den ene eksterne disk ligger i Sverige, hvis nu huset i DK skulle forsvinde.. Jeg har ikke endnu købt plads på nettet til alle mine billeder, men måske skulle jeg overveje det.
    Jeg synes du er sej, det er godt gået at komme igennem hele installations cirkusset, specielt hvis det tidligere var sønnen der klarede ærterne for dig.. Du kan hvad du skal og vil.. :-)

    SvarSlet
  10. Du står på og er flink. Sønnen vil gledet seg. Jeg er helt slapp på det området selv om jeg alltid har mistet mine bilder. Det var gøy så lenge det varte. Har heldigvis album av ungene når de var små. :))

    SvarSlet
  11. Ja, jeg håber, jeg kan....

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.