15 september 2011

Blå - en udfordring

 
Når dagens farve hedder blå, er jeg straks lidt mere på hjemmebane. Både i den turkis retning og
den "blåt er altid pænt"-agtige blå.


Lidt kongelig har man vel lov at være......


Arvekrukkerne findes i mange farver - osse blå.


den opskrift er prøvet igennem et hav af gange - med selvhentede muslinger. Moules Frites ....mums.


Det store blå fad fra Tunesien, om vinteren altid fyldt med appelsiner.


Havet, min far malede året før jeg blev født - det blå blå, som jeg aldrig bliver træt af at kigge på.

På opfordring - her kommer de blåprikkede kander i udestuen:



og de polske krus og Tranquebarkopperne



I det hele taget eeeelsker jeg farver.

Lavendel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.