03 oktober 2011

Her har I mig tilbage....


En tur til St. Ambroix 15 kilometer fra Méjannes bringer mig forbi dette "Bellevue"


er der smukt eller hva´?

Jeg hygger mig, men al mit praleri med varmen..... her er altså 28 grader....i skyggen.
Mit fine usb-internet dur ikke. Kan kun åbne Google og gå på min mail...bedre end ingenting, men ..det er sandelig en kold tyrker! ----

På vej herhen ad de små smalle gader i denne by, sad en flok kvinder udendørs ved en café - og jeg gik hen for at spørge om vej til turistinfo.....og vil I tænke jer - det var en strikkecafé-komsammen!! I Frankrig af alle steder! Jeg blev inviteret til at deltage, men ville ikke køre hjem efter strikketøjet de 15 km - men på mandag!!

Ja, skygge må der til. Jeg tog afsted uden sollotion, men skal lige indenom Intermarché efter en portion. ellers
går det da galt med Madame's hu'.
En ting ved at være her - at blive høfligt tiltalt af vildtfremmede mennesker - både Bon Jour og Madame....det giver en vis selvfølelse.
Der bliver nok ikke mulighed for at komme så meget rundt på bloggene, når jeg sidder her på caféen, som i virkeligheden er en kiosk/boghandel.


Ved floden Céze - der er ikke kommet så meget vand som hjemme....men det var dælme dejligt at dyppe tæerne. Vandet er meget rent.


Simple Living - tænk, hvor lidt tøj, man egentlig behøver!
Adjøs for denne gang -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.