03 oktober 2011

Vejen ad hvilken ...... Strålende sol og stjerner .... skrevet søndag




efter endnu en varm køretur nedad Route du Soleil, kørte jeg fra autorouten og ind det det rigtige land. Sydfrankrig.......mmmmmm....
Her var det hele – fersken og abrikosplantager, vinmarker, så langt øjet rakte …. og stemningen.

Kørte fra Mrs. Hyacinth's diktat og ind i en meget lille by for at hæve nogle kontanter. (Man kommer nu langt med et Visa).
Her spottede jeg dette.


I dag loppemarked ….skulle man...eller skulle man snarere hvile lidt ud og få sjælen til at lande...rigtigt?

Jeg har fået lavet en kop tår kaff' af noget, der stod her. Hmmm.. ejeren er hollænder, og meget må man lade de gode hollændere – salt og peber – tændstikker – diverse småting, som plejer at gå i arv i feriehuse, intet var der , men rengøringsmidler!!!! Dem er der nok – rigeligt af!

Så der skal laves en ekskursion til det lokale superette, som ligger inde med kaffe og måske en enkelt croissant beurre???

I går aftes lå jeg længe på en madras på den lune terrasse og så op i stjernerne. Himmel! Det er vist mange år siden, jeg har gjort det.
Madrassen vil jeg bruge til at dyrke yoga på, det har jeg bestemt at genoptage hernede – få mig selv lidt i bedre shape.
So far – alt vel, bortset fra det forp.... internet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.