04 november 2011

De tog P2

lånt her

Så har man hørt det med!
Eller rettere - ikke hørt, for på min bilradio sendes der nu 24/7-radio, der hvor jeg -nærmest fast altid hørte P2, når jeg kørte bil. Hvis noget overhovedet. Et ord med på vejen.....lidt om film.....jazz om lørdagen...og ellers de gode klassiske programmer, hvor forskellige mennesker præsenterede musik med stort engagement.

Ja - nu kan det skam høres alt sammen på DAB-radio...som om jeg lige har sådan én installeret i bilen.
Det er ligesom med sommertiden.
Da blev jeg heller ikke spurgt. ØV.
Jeg er ret sur, som i SUR.


Hvor er P2?

Vi er her stadig, og sender hele døgnet på nettet og som digital radio. På FM-båndet finder du os om aftenen fra kl. 18, dér hvor du normalt hører P1.

Hvad mener I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.