04 november 2011

Overflod af skønne valmuer



Jeg har haft det liggende i 9 år, kan jeg se på datoen forneden på siden. Fra et haveblad!
Nu skal det være - mens jeg venter på fortsættelsen på den hemmelige vante, kan jeg pusle lidt med dem her.
Pindestørrelse 2½! Så vildt hurtigt går det altså ikke.
Jeg strikker i alpaca/merino og supersoft. De skal nok blive fine.



så bringer jeg en efterlysning:
Hæftet her var med Hendes Verden den 10.oktober....da var jeg langt væk i Frankrig, så jeg vil spørge, om nogen har det eller har et ekstra, jeg kan købe????Jeg har prøvet at skrive til bladet, men de svarer ikke klokken 23 om aftenen....sært...det kan selvfølgelig være, de kan skaffe det til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.