17 november 2011

En skrækkelig (dejlig) tidrøver

 

Kender I det? Pinterest? En virtuel opslagstavle - fotoalbum - opskriftsamling - idekatalog -,
Ideen er at man kan låne hos andre, selv lægge billeder ud, dem man vil dele med andre - og der skriver man sin URL, så det fremgår, hvor fotoet oprindelig kommer fra.
 Der er flere herinde, ved jeg, der også er med.
Man kan låne de fleste billeder, man ser på nettet, idet URL automatisk følger med.
Så man kan oprette en samling "boards" med så forskellige emner som
 "steder, jeg gerne vil opleve"
- "desserter" - "fantastisk strik"- "haven" - "citater"- you name it....



Jeg har altid været forfalden til at klippe ud af blade og magasiner....og gemme, for hvis nu....
Denne måde fylder ikke noget i skuffer og skabe. OG jeg får min lyst styret - klippe/klistre-genet tilfredsstilles.


Denne her ligger på mit strikkeboard - smuk, ikke?


Måtten henhører under "gardening" - jeg prøver at lave det meste på engelsk, der er "pinnere" fra hele verden, og man kan surfe rundt og se billeder - opskrifter - lækker mad - kort sagt, ingen behøver at sidde og ke'e sig i de lange vinteraftener.

Seriøst - der er de mest fantastiske fotos - af LIVET.
Kig gerne ind hos mig - derfra kan I gå videre til hele verden.
Alle fotos er fra Pinterest.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.