29 december 2011

Julestjernen...NU med opskrift.


Sweateren til datteren...Julestjernen kaldet..gjorde stor lykke, så stor, at der kom to bestillinger med hjem.
Heldigvis er den strikket på dejlig store pinde 6-7, så det går forholdsvis hurtigt.
Det er jo også dejligt, når andre sætter pris på éns kreationer.

Den er strikket i dette skønne garn Unico Alpaca - og det er ikke sidste gang, jeg har fingre i det.
Ovnen er i gang med friske boller...ånden kom over mig engang i nat. Havde stik mod sædvane drukket kaffe om aftenen, så jeg var frisk til klokken var over 3.
Til gengæld kunne jeg så stå op til morgenlys himmel.
Og - hvad dagen bringer? Har en lettere luftig plan om noget radikal oprydning et sted....måske ligefrem Frøken Evelyn Hansen skal hidkaldes...ved nærmere eftertanke er det længe siden, hun har vist sig.
Men dagen kan vel alligevel blive god.....efter en kop tår kaff'....eller to...
OBS - vil  lige gøre opmærksom på denne side, strikkere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.