10 december 2011

Måneskinsarbejde


Når man går i seng klokken 19, kan man vel ikke forvente at kunne sove, til det bliver lyst.
sygen har tag i mig igen....ondt i kadaveret og slim og hoste, jo jo det går skam.
Men en flot måne, det er det.
En kop the har gjort mig selskab, mens vi venter på dagen.
Et strikketøj  og en lille hund ligeså.

Det er perler og blade, der huserer endnu. Violen mangler en vest eller to.

det får hun - en rigtig juleén af slagsen, farverne er ikke helt rigtige, da jeg måtte
tage blitzen til hjælp. Men en flot rød, det er det - og så er der fart på,
når jeg strikker på P6.




Jeg prøver at lave en opskrift, hvis nogen er interesserede. Har hørt, at ikke alle kan komme til at se opskriften på de grønne hoser....måske skal man logge sig på en google-konto først, den ligger nemlig i Google Docs- men hvad ved jeg?


Her har vi garnet i de  farver, jeg lige ville afprøve. Styrbord og bagbord...
Hav en god dag derude, jeg trøster mig med Pinex og varme drikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.