11 december 2011

Magisk morgenlys


Præcis en time senere end i går...8.10 - solen er begyndt at vise sig over æbleplantagen...
Selv om man hoster og harker som en gammel søulk.....eller Menneske-Mortensen, må hundene alligevel lige ud ind imellem. For at aflede dem fra at fare tværs over vejen for at drille genboens pointere lister jeg med ...lidt ud ad markvejen. Mod nordøst står månen hel og fin og bleg mod den lyse himmel...jeg er her endnu....siger den. Det ved jeg selvfølgelig godt, men holder alligevel af at tænke på måneskin som en meget natlig foreteelse.
Hoste og nattesved giver en noget urolig søvn, men det dér med middagslur har aldrig rigtig været mig, så nu må vi se, om jeg står dagen igennem eller må gå til sengs kl. 19.
Fik næsten færdiggjort Violens vest nummer 2, der skal lige ordnes kanter og så skylles op.


Farven er - igen lidt mere varm og dyb i det, det er et blitzfoto. Jeg må konferere med hendes mor, om de perler er for stor en fristelse. Dog - de er gjort ret godt fast.

Hav en herlig adventssøndag derude....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.