15 januar 2012

Juleroser



Opdagede den forleden....man kan se, at den er lige ved at sætte frø, så den har blomstret længe.

Julerosen..

En sweater, jeg har kreeret, har også fået navnet ... "Julerosen"..., kreeret og kreeret er måske så meget sagt, men maskeantal, mønster m.m. har jeg da selv fundet på.
Efter nordisk forbillede.
Med Unico Alpaca, som jeg bliver mere og mere glad for.
Efter endt strikning og montering, røg den i vaskemaskinen på 30gr. - og et skylle/centrifugere-program.
Fin og lækker, da den kom ud.
Nu er den tør- og den er hot, synes jeg.
Jeg lægger en opskrift ud i str. M senere.
Den skal bare hentes fra den "døde" computer...eller rettere fra ekstern-disken.
Anbefaler siden med Strik-cafe på Facebook...der er en god gang strikke-snak i gang.


her ligger den mageligt tilbagelænet i stolen.

Af 2 pakker garn (2x8ngl) har jeg fået 2 sweaters og en lille rest til et pandebånd. Det er vist meget godt til prisen.....se under Unico Alpaca.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.