15 januar 2012

Flot respons!



Solen sagde godnat....på den helt pæne måde i går. Udsigten er fra min udestue, hvor temperaturerne var helt tålelige. Midt i januar. Enestående dejligt.
Kunne fristes til at fare ud og fotografere solOPgangen...det ser næsten ens ud.
Men jeg dyr mig.
Havde en rigtig travl dag - der var gang i tastaturet. 66 medlemmer i den nye online-strikkecafegruppe. Og allerede en debat i gang på kryds og tværs! Selv om det ikke var tirsdag.
Har også truffet "gamle" bekendte der. Som jeg skrev i går....fagre nye verden.


Det lader sig sagtens gøre at strikke, mens men "netværker". Julerosen blev færdig.......den skal lige færdigmonteres og skylles op - så kommer den på skærmen.
God søndag til jer alle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.