14 januar 2012

Strikkecafe - på nettet!!





fra Drops

Svenskerne har det. Har haft det længe......tror jeg... en online strikkecafe.
So ein ding müssen wir auch.....haben, tænkte Lavendel. På "Strik"-siden på FB var der straks interesserede.

Så en gruppe blev oprettet - se den her, den er åben for alle - og på tirsdag er siden åben hele aftenen.
Så sidder vi der med nørklerierne foran skærmen og "snakker"....man kan vise billeder - søge gode råd eller videregive sine supertricks....dem har vi jo alle nogen af nu og da.
Traktementet  - ja, det sørger vi  selv for, og stole og borde kan vælges efter lyst og smag.
Ja, fagre nye verden....når nu ikke der er cafeer lige i nærheden, eller børnene / hunden / manden skal passes, er det en rigtig god løsning.
Jeg håber mange vil deltage.....blot gå ind på gruppen  og bed om medlemsskab.
I løbet af en halv time i går sent var vi pludselig 20 medlemmer....og efter min sene deadline kom yderligere 2 til.
Sjovt når ting kommer i stand....og måske - kan vi få megen fornøjelse af det!
Jeg håber selvfølgelig at i det mindste en af mine computere virker.
Hæklere er selvfølgelig også velkomne.


Lørdag kl. 9.16 : 38 medlemmer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.