13 januar 2012

Hilsen fra Bærbar-helvedet.



Der arbejdes fortsat i de bærbares univers. Er nu tilbage på den gamle, der i  mellemtiden har besluttet sig til at finde det trådløse signal, så nu er alt godt. Hvis man altså kan leve med en enerverende susen fra blæseren og et rosafarvet skærmbillede.
Den nyes tastatur fik sjove ideer sidst på aftenen. Måske den simpelt hen er overanstrengt?
Sådanne instrumenter skal - i lighed med symaskiner og bore-ditto - bare virke!
Den er heller ikke vild med at lægge billeder ind, denne her. Så der ligger et sommerlavendelbillede til dagens tekst. det er vel også relevant nok....

Er i gang med en ny sweater af det dejligt bløde Unico Alpaca....Julerosen kalder jeg det mønster, jeg har "strikket sammen"...



Jeg er så vældig fascineret af de enkle gamle nordiske mønstre....så roserne her i en enkelt mønsterfarve er et hit , synes jeg. Ved denne model laver jeg nogle indtagninger i siden, så jeg har måttet fifle lidt med mønsteret for at få det til at passe.


Med Hendes Verden fulgte i denne uge et striktillæg - og der er da et par modeller, jeg godt kunne ende med at kaste mig over. Jeg har et bomuld/cashmere/silkegarn, som med 2 tråde lige ville være perfekt til denne model.
Og mens noget af dagen går her på bænken med strikkeriet, er der andre der blot nyder livet.

den meget nytrimmede Lillehund

- Er der kanske basis for at vaske et par maskiner og få dem ud i dag?-, spørger frk. Yvonne
Men det må hun nu selv rode med.
God dag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.