12 januar 2012

Hjælp fra ukendt kant....????


Jeg gjorde ikke noget.....
Gik ind og hentede mit gamle trådløse tastatur....havde glemt at det ikke duede...selvfølgelig heller ikke nu på den bærbare.
Ud i maskinhallen og lede efter Sønnens fine, forsynet med usbstik.
Spændt koblede jeg det til.
Ja, noget skete der, enter-tasten virkede pludselig.
Det var så også alt. Men nu var jeg da fremme ved adgangskoden.
Nej, bogstaver ville det ikke skrive.

Afkoble det igen.....men hvad var det? Nu kunne det da skrive igen, tastaturet - endda alle tasterne!
Hvad sygdommen har været, skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men prøv at gætte, om jeg har lavet en sikkerhedskopi for 10 minutter siden?  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.