12 januar 2012

Så sku' da osse......


På sådan en dag.....nyeste bærbare har besluttet  at lade halvdelen af tastaturet ophøre med at virke....
gamle bærbare, der dog trods sædvanlig modvilje og dårligt billede, dog fungerede i går aftes, har helt opgivet at finde den trådløse forbindelse.....
laang tid er gået med forsøg på det ene og det andet....men på sådan en dag sender jeg en vemodig tanke til min søn, der altid var klar med råd og dåd og tid....hvor han end er - er han savnet dobbelt sådan en dag.
Til yderligere vanskeligheder hører det også, at I-Phonen nok alligevel ikke har kunnet lide turen i den franske vaskemaskine....den vil i hvert fald hverken fotografere eller finde WIFI.....så tilbage er den lille Netbook eller hvad sådan en 10 tommers Acer A one nu kaldes. Jeg kan næsten ikke placere fedtfingrene på tastaturet...
Skal have undersøgt, om nye bærbare evt. kan forsynes med et eksternt tastatur, for jeg kan jo slet ikke komme i forbindelse med den.....oooh...jammer, det er for længe siden, jeg har  taget sikkerhedskopi.
Der ligger jo en del billeder, mange heldigvis også på en ekstern harddisk, men.....men....
Nu er Lavendel jo ikke den overvejende pessimistiske type, så  - er stadig overbevist om, at et eller andet vil vise sig.
Et nyt strikkeprojekt er startet op, opskriften er færdiglavet og ligger.....ja - på den med det halve tastatur!
Meeen,   mon ikke man kan  huske det meste.
En hilsen til det ganske Blogland, hvis nogen har gode ideer til computersituationen, er de meget velkomne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.