11 januar 2012

vrouuufff


Gårsdagens "lettere" anfald af humørsvigt forduftede, da jeg ankom til hundetrim. Dér havde man fået en ny lille schnautzer - Zoffy - uha, der var gang i damen. Her fanget i et øjebliks ro.
Den vilde jagt gik haven rundt med de andre 2 - og mine 2, så der var gang i den - muldvarpe blev forsøgt gravet op og adskillige grene transporteret over lange afstande for derefter at blive "dræbt". Der er ikke noget så godt for humøret som legende hunde.

Så efter adskillige timer kunne jeg tage hjem med to meget fine hunde..forvandlet fra uldtotter til schnauzere..
Har kastet mig over strikkestrømpen...nr. 2, ikke noget med nedefra, men almindelig triviel sokkestrik - i grå for at det ikke skal være lyv, jo den slags højner humøret.... :-) - rigtig god dag derude


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.