06 januar 2012

Stille dage

I andre lande....

- for et år siden døjede vi også med snemasser og frosne vandrør.
Tro mig - jeg skønner på det gode våde danske vejr...også selv om marker og veje snart står under vand her omkring. Måske var det ikke så smart alligevel med inddæmningen tilbage i 1700-tallet.....


Her arbejdes på livet løs med Julestjerne nummer 3 - 2' eren ligger og venter på at blive skyllet op - så er den klar til afgang. I dagens program indgår oprydning/udmugning i en lille mellemgang. Det kan blive interessant at se, hvad bunkerne gemmer. Jeg er bevæbnet med store (gennemsigtige) plasticsække. Ellers kan der meget let blive vrøvl med folkene på genbrugspladsen - og dem skal man helst holde sig gode venner med!

Sidder og venter på solen, dagen ser fin og klar ud - i stagen brænder jeg lys for Helligtrekonger og langsomt vågner jeg op til dåd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.