12 februar 2012

Gaven til garntossen


Så kom den - bogen for strikketosser.
Hjemtaget fra det sædvanlige sted i England.....pris MED fragt - lige under 170 kr.
Det må siges at være mere end rimeligt for et så stort og digert værk.


Det er det rene guf for en garnfreak....her et afsnit om norsk strik...


rundt om det japanske...også med nutidige designere.


USA og Canada...i det hele taget kommer man vidt omkring og føler sig både godt underholdt og oplyst.
For en gangs skyld skrev jeg ord op til nærmere opslag...noget, jeg ellers aldrig gør, når jeg læser på fremmedsprog, for meningen fatter jeg alttid...men det her er faglige termer...
Så søndagen kommer nok til at foregå ude i verden...set fra et sofaperspektiv med en tæppe om benene.

Er der mon lidt tøbrud på vej????


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.