04 februar 2012

Postmand Niels


kører jo ikke op til huset hver dag mere....og denne pakke var ikke større, end den kunne gå i postkassen nede ved vejen..
Der lå den så - lige til jeg om aftenen besindede mig og traskede ned for at se...
Næh - en pakke...iiiih...
ganske ufortjent kommer den til mig fra en anden blogger, hvis etuier jeg havde beundret - og hun med alt for megen selvkritik havde hævdet - "at de ikke var pæne nok til at sælge...." kritisk, når man nu gerne ville eje sådan et. Jeg fik plaget mig til et - og fikk lov at vælge farveholdning - og her er det så -
klar til mine hæklenåle, jeg har efterhånden mange af de gode Clover - og jeg syntes de fortjente et ordentligt bo. Tak, søde Marianne !!!!


- og den sødeste lille notesbog fulgte med - det er da flot!!
Og lukningen er da genial.

I går gik jeg amok i minisweaters - se flere her.
Dagen byder på en julefrokost med fætter og kusine samt diverse....i Esbjerg - heldigvis har jeg sørget for at kunne støde til Søster et sted på motorvejen over Fyn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.